Üniversitemiz bünyesinde 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunun 46 ncı maddesine istinaden kısmi zamanlı olarak çalıştırılacak öğrenciler belirlenmiş olup Rektörlük Makamının onay verdiği asıl ve yedek listeler ekte ilan edilmiştir. Asıl listede yer alan öğrencilerimizin Gümüşhane Üniversitesi Kısmi Zamanlı Öğrenci Çalışmasına ilişkin Usul ve Esaslarının 12 nci maddesi gereğince;
a) 1 adet nüfus cüzdan fotokopisi,
b) Yeni tarihli öğrenci belgesi
c) Disiplin cezası almadığını gösterir belge (Bölüm Sekreterliğinden alınacak)
d) Müstehaklık Belgesi (SGK dan veya E-Devlet üzerinden alınacak)
e) 1 adet asıl fotoğraf (Renkli fotokopi kabul edilmez)
Yukarıdaki belgeler ile birlikte Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığına 06.11.2025 Perşembe günü mesai bitimine kadar bizzat müracaat ederek sözleşme imzalamaları gerekmektedir. Belirtilen tarihe kadar müracaat etmeyen asıl öğrencilerin yerine yedek listeden alım yapılacaktır.
Listede yer alan öğrencilerimiz İşkur Programına başvuru yapabilecek olup, İşkur Kura Çekiminde isimleri çıkan öğrencilerimiz kısmi zamanlı çalışma hakkından feragat edebileceklerdir.
Belirtilen süre içerisinde belgelerini teslim eden asıl öğrencilerin, 10.11.2025 tarihi itibariyle işe başlayışları yapılacaktır.
İlanen duyurulur.
2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Kısmi Zamanlı Öğrenci Alımı Sonuçları |